Kesaksian - KENANGAN
Headlines News :


Home » » Kesaksian

Kesaksian

Written By ADMIN on 03 March 2008 | 7:17 AM

Ya Allah Aku bersaksi tiada Tuhan selainMu
Aku bersaksi bahawa Muhammad itu rasulMu
Engkau Maha Mulia dan tiada yang dapat mencemari KemuliaanMu
Engkau Maha Agung dan tiada yang dapat mengurangi KeagunganMu
Engkau Maha Kuasa dan tiada yang dapat mengatasiMu
Engkau Maharaja dan tiada yang dapat menghadapi kerajaanMu
Engkau Maha Gagah Perkasa dan tiada yang dapat mengalahkan KekuasaanMu
Ya AllahTeguhkanlah hatiku di atas agamaMu
Tetapkanlah pendirianku di atas perjuanganMu
Kuatkanlah semangatku
Tanamkanlah kesabaran dalam sanubariku
Hiasilah pengorbanan ini dengan keikhlasanku
Hilangkanlah ketakutan dari jiwaku
Hapuskanlah keraguan dari hatiku
Ya AllahBantulah aku
Hancurkanlah musuhMu
Leburkanlah mereka dengan kuasaMu
Musnahkan mereka dengan keperkasaanMu
Ya Allah
Janganlah aku, Engkau malukan
Di hadapan musuhMu yang keangkuhan
Jangan biarkan aku tanpa ketentuan
Berikanlah aku suatu kurniaan
Sama ada kemenangan sebagai ganjaran
Ataupun syahid sebagai kesudahan
Share this article :

0 comments:

Top 10 Members

Recent Visitors

Total Pageviews

 
Support : Creating Website | KENANGAN | KENANGAN
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2015. KENANGAN - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by KENANGAN