UJIAN.. - KENANGAN
Headlines News :


Home » » UJIAN..

UJIAN..

Written By ADMIN on 13 May 2008 | 2:55 AM

Mengapakah harus ada ujian?
Adakah ujian itu bebanan?
Adakah ujian itu suratan?
Suratan yang telah tertulis sejak azali??

Akan tetapi mengapa aku?
Adakah aku insan terpilih?
Sedangkan ramai lagi...Aku tidak futur...
Allah mencipta manusia itu dengan bermacam-macam...
Dan ujian itu adakah fitrah?

Ye..Ujian adalah anugerah Allah yang maha kuasa...
Yang mesti dilalui oleh setiap manusia di alam fana ini..
Dan aku???...ye..aku adalah insan istimewa yang dipilih Allah untuk menerimanya....
Aku redha dengan ketentuan yang telah Allah berikan kepadaku..
Benar kata orang..."Ada hikmah disebaliknya...."
Dan kini aku mengerti mengapa Allah berikan semua ini kepadaku...
Terima kasih Allah...
Terima kasih di atas pemberian-Mu selama ini kepadaku...
Aku bersyukur kerana menjadi hamba-Mu ya Allah..
Share this article :

0 comments:

Top 10 Members

Recent Visitors

Total Pageviews

 
Support : Creating Website | KENANGAN | KENANGAN
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2015. KENANGAN - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by KENANGAN