Puisi : Kasih Dan Tuhan dan Al Quran - KENANGAN
Headlines News :


Home » » Puisi : Kasih Dan Tuhan dan Al Quran

Puisi : Kasih Dan Tuhan dan Al Quran

Written By ADMIN on 23 September 2008 | 11:33 AM

Image hosted by Photobucket.com

Bismillahirahmanirrahim
Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar

Ya Allah...
Demi kemulian al-Quran kau ampunilah segala dosa2 ku dan kuatkanlah imanku sesungguhnya engkau berkuasa diatas tiap2 sesuatu.

Ya Allah...
Demi kehebatan al-Quran kau berikanlah aku fikiran yang waras dan tubuh badan yang sehat supaya aku dapat beramal mengikhlaskan hatiku pada mu.

Ya Allah....
Demi ketinggian al-Quran kau berikanlah aku ilmu penggetahuan yang bermanfa'at untuk aku terus berjuang menegakkan agama Mu.

Ya Allah....
Demi keagongan al-Quran kau murahkanlah rezeki ku supaya aku dapat bersedekah dan menolong orang kerana Mu.

Ya Allah.....
Demi kebenaran al-Quran kau fasihkanlah lidahku membaca kitab suci Mu supaya aku dapat mengajak orang suka membaca dan mendengar kalamMu.

Ya Allah.....
Demi kesucian al-Quran kau selamatkanlah aku dan ahli keluargaku dan berikanlah kami kebaikan didunia dan juga kebaikan diakhirat.....Amin.
Share this article :

0 comments:

Top 10 Members

Recent Visitors

Total Pageviews

 
Support : Creating Website | KENANGAN | KENANGAN
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2015. KENANGAN - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by KENANGAN